• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
کل اخبار 7389اخبار امروز : 0
2
فردا طی مراسم ویژه‌ای که به‌زودی در شهر تبریز برگزار خواهد شد، جمعی از مقامات عالی‌رتبه کشوری و استانی و عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، حضور خواهند داشت.

همایش روز صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی برگزار می شود

  • کد خبر : 43978
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
همایش روز صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی برگزار می شود

فردا طی مراسم ویژه‌ای که به‌زودی در شهر تبریز برگزار خواهد شد، جمعی از مقامات عالی‌رتبه کشوری و استانی و عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، حضور خواهند داشت. به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران، این برنامه به منظور تجلیل از صنعتگران استان آذربایجان شرقی و پرداختن به مسائل و چالش […]

فردا طی مراسم ویژه‌ای که به‌زودی در شهر تبریز برگزار خواهد شد، جمعی از مقامات عالی‌رتبه کشوری و استانی و عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران، این برنامه به منظور تجلیل از صنعتگران استان آذربایجان شرقی و پرداختن به مسائل و چالش های آنها برگزار می شود و در آن بر اهمیت نقش فعالان اقتصادی و صنعتی استان در پیشبرد اهداف ملی تأکید می شود.

یکی از بخش‌های کلیدی این رویداد، سخنرانی مهدی امینی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی و نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران است. وی به تبیین نقش صنعتگران استان در توسعه اقتصادی کشور و تأثیرات آنها بر رشد و رونق تولید ملی خواهد پرداخت.

عبدالحمید سرتیپی، سرپرست اداره کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، نیز در ادامه مراسم، گزارشی از دستاوردهای صنعتی و تجاری استان ارائه خواهد داد و بر اهمیت هماهنگی میان دولت و بخش خصوصی در پیشبرد اهداف اقتصادی تأکید خواهد کرد.

عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان، یکی از سخنرانان برجسته این مراسم خواهد بود. او در سخنان خود به نقش مؤثر صنعت در توسعه پایدار کشور و چالش‌های پیش روی بخش صنعت و معدن خواهد پرداخت و بر اهمیت حمایت همه‌جانبه از این بخش تأکید خواهد کرد.

حضور چهره‌های برجسته دیگری همچون نمایندگان مجلس، مقامات استانی و وزرای کلیدی نظیر وزیر جهاد کشاورزی، دکتر غلامرضا نوری قزلجه، به این مراسم اعتبار ویژه‌ای بخشیده و فرصتی فراهم می‌کند تا نگاهی جامع به مسائل اقتصادی و صنعتی کشور داشته باشیم.

در انتهای مراسم، کلیپی از واحدهای صنعتی فعال استان پخش خواهد شد و از چندین واحد تولیدی و صنعتی برتر تجلیل به عمل خواهد آمد. این مراسم با اجرای موسیقی زنده توسط آیهان و برنامه‌های هنری به پایان خواهد رسید.

این رویداد، با حضور مقامات بلندپایه و سخنرانی‌های تخصصی، بستری مناسب برای تعامل و تبادل تجربیات در جهت ارتقای بخش صنعت و معدن کشور است و بر اهمیت نقش استان آذربایجان شرقی در این حوزه تأکید می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=43978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.