در این راستا نشست هماندیشی و سیاستگذاری با اصحاب رسانه و پیشرویداد بیست و یکمین جشنواره «تولیدملی-افتخار ملی» برگزار شد. در این نشست محمدرضا مرتضوی، دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدات داخلی کشور و پتانسیل تولید در حوزههای مختلف تولیدی از جمله صنایع غذایی، لوازمخانگی، فولاد و… بر همراهی رسانهها در جهت معرفی تولیدات داخلی و ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی تاکید کرد. آرمان خالقی، عضو هیاتمدیره خانه صنعت، معدن و تجارت نیز با تاکید بر افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد به نقش رسانهها در حمایت از تولیدات داخلی اشاره کرد.در ادامه این نشست، علی ملایی، دبیر جشنواره «تولید ملی- افتخار ملی» با بیان اینکه بیستمین جشنواره «تولید ملی- افتخار ملی» با هدف اثربخشی و ارتقای نقش بخش خصوصی در راستای رونق رشد و شکوفایی اقتصادی، از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و با حمایت وزارت صمت برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این جشنواره ضمن سخنرانی مقامات کشوری، مدیران ارشد بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در خصوص فرصتهای تولید و مطالبات و چالشهای بخش خصوصی، از شرکتهای برتر که براساس طبقهبندی کدهای ISIC مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتهاند تقدیر خواهد شد.به گفته وی بررسی و ارزیابی شرکتهای منتخب به صورت خوداظهاری و براساس میزان پیشرفت شرکتها نسبت به سال گذشته خود انجام گرفته و تلاش شده تا در مرحله داوری، جوانب مختلف رشد و توسعه شرکتها در نظر گرفته شود.