آرمان خالقی، در اختتامیه هفتمین همایش ملی کیفیت گفت: بحث بر روی افزایش کیفیت محصولات و مشتری پسند شدن کالا است. برای نمونه در بخش کشاورزی از کود بیکیفیت نمیتوان انتظار محصول با کیفیت داشت. نمیتوان با محصول بیکیفیت در بازارهای جهانی حضور پیدا کرد. از طرفی برای اثبات کیفیت خود به ابزار نیاز داریم که در این حوزه استانداردهای داخلی و بینالمللی وجود دارند.
او افزود: نکته دیگر در بحث استاندارها است است که اعتبار ایزوها را از بین بردیم. از دست رفتن اعتبار ایزوها به معنای اعتماد نکردن به کالای ایرانی است که سالها طول میکشد این اعتماد و اعتبار به کالای ایرانی در بازار جهانی برگردد. در مجموع کیفیت یک فرهنگ است به این ترتیب که مردم مطالبه کنند و از طرفی تولیدکننده برای خود جایگاه قائل شود. در مجموع راه توسعه از افزایش کیفیت میگذرد.
شرح کامل این گزارش را در لینک زیر مطالعه کنید
https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-64/305078-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B5%D9%85%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF