به عنوان یک اصل پذیرفته شده “کیفیت فراگیر محصول” زمینه ساز جلب رضایت مشتریان و عامل پایه در حصول رضایت ذینفعان یک سازمان برای رقابت پذیری و دستیابی به موفقیت پایدار و اساسا در زمره مسائل زیربنایی کشور است. بنابراین در دنیای رقابتی امروز باید خود را با ساز و کارهای رقابت پذیری در حال و آینده تجهیز نماییم و اصول نوین مدیریت و قواعد حضور در بازارهای جهانی را بیاموزیم و به اجرا درآوریم. مهمترین این اصول رعایت کیفیت در تمامی ابعاد آن اجرا و استقرار ابزارها و سیستمهای مدیریت کیفیت الگوبرداری و استفاده از روشهای سنجش و اندازه گیری معیارهای موفقیت است.
پنجمین همایش ملی کیفیت با رویکرد” نقش رقابت پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایت مندی مشتری” ،
با تجربه موفق در چهار دوره گذشته و مشارکت بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی،صنعتی، خدماتی و بازرگانی در صنایع داخلی و استراتژیک با هدف هم اندیشی و ارائه راهکارهایی در خصوص فرهنگ سازی فراگیر جهت ارتقای سطح آگاهی افراد جامعه از فرآورده های با کیفیت و دارای نشان استاندارد کشور بهمن ماه سال ۹۸ برگزار می گردد. متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه www.qualityconference.ir مراجعه نموده و یا با شماره ۳۵ ۳۲ ۲۶۵ ۰۹۱۲ خانم رضایی تماس بگیرند.