• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
کل اخبار 7393اخبار امروز : 5
0
در مصاحبه با رئیس خانه صمت استان آذربایجان غربی مطرح شد:

همایش صنعت و معدن؛ نویدبخش آینده‌ای روشن برای آذربایجان غربی

  • کد خبر : 44001
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
همایش صنعت و معدن؛ نویدبخش آینده‌ای روشن برای آذربایجان غربی
در گفت‌وگویی اختصاصی با مهدی امینی به بررسی ابعاد مختلف همایش روز صنعت و معدن استان آذربایجان غربی پرداختیم.

در گفت‌وگویی اختصاصی با صمد جعفرلو به بررسی ابعاد مختلف همایش روز صنعت و معدن استان آذربایجان غربی پرداختیم. وی در این گفتگو به اهداف برگزاری این همایش، دستاوردهای آن، نقش حضور رئیس خانه صنعت ایران و همچنین چشم‌انداز آینده صنعت استان پرداخت.
در این مصاحبه، جعفرلو ضمن تاکید بر اهمیت چنین رویدادهایی در ایجاد انگیزه و توسعه صنعت استان، به تشریح چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی فعالان اقتصادی پرداخت. همچنین، ایشان به برنامه‌های آتی خانه صنعت استان آذربایجان غربی برای حمایت از صنعتگران و کارآفرینان اشاره کرد. در ادامه، بخش‌هایی از این گفتگو را با هم می‌خوانیم:صمد جعفرلو

  • هدف اصلی برگزاری همایش روز صنعت و معدن در استان آذربایجان غربی چه بود و چه انتظاراتی از آن داشتید؟

نظر به خصوصیات جامعه هدف خانه صمت حوزه صنعت معدن و تجارت نیاز است که سالانه با برگزاری چنین مراسماتی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده توسط تولیدکنندگان و صنعتگران با دیده شدن این عزیزان ایجاد انگیزه‌ای باشد برای ادامه‌ی تولید و صنعت و تمام فعالین حوزه‌های صنعت معدن و تجارت

  • چه دستاوردهایی از برگزاری این همایش برای استان و صنعتگران محقق شده است؟

با برگزاری چنین مراسماتی در سطح استان هم خود واحدها و محصولات تولیدی آنها بهتر شناخته می‌شوند و نیز صنعتگران هم با بهره‌گیری از این فرصت‌ها شعاع بازار و فروش خود را گسترش می‌دهند

  • حضور رئیس خانه صمت ایران چه تأثیری بر برگزاری این همایش داشت و چه پیام‌هایی از سوی ایشان مطرح شد؟

اتفاقاً یکی از دلایل شرکت صنعتگران در این همایش حضور میهمانان گرآنقدر مثل آقای مهندس سهل آبادی هست چون ایشان بین اهالی صنعت، معدن و تجارت به نیکنامی و مدافع راستین حوزه صنعت و تولید مشهور هستند لذا حضور ایشان در جمع فعالین اقتصادی ایجاد انگیزه‌ای مضاعف خواهد بود برای این عزیزان.

  • چه بازخوردهایی از مسئولان در این برنامه دریافت کردید؟

با توجه به اینکه در چنین مراسماتی مسائل و موضوعات مختلف بازگو می‌شوند و چون مسئولین در جمع تلاشگران این حوزه حضور دارند همفکریهای خوبی برای حل مشکلات صورت گرفت.

  • بازخوردهایی که از شرکت‌کنندگان همایش دریافت کرده‌اید چگونه بوده است؟

با توجه به نظراتی که ما از عزیزان و تلاشگران عرصه تولید و صنعت دریافت کرده‌ایم همه اعلام رضایت داشتند و علاقمند هستند که چنین مراسمی بیشتر مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

  • برگزاری چنین برنامه هایی چه تأثیری بر توسعه صنعت و معدن در استان خواهد داشت؟

البته با توجه به سابقه برگزاری چنین مراسماتی در استان تأثیرات بسیار خوبی برای شناخت هرچه بیشتر ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان داشته و باعث ایجاد انگیزه در آنان برای رشد و توسعه صنعت و تولید را بهمراه خواهد داشت.

  • آیا برنامه‌های خاصی برای پیگیری نتایج همایش و تحقق ایده‌ها و پیشنهادات مطرح‌شده وجود دارد؟

قطعاً خانه صمت استان با جدیت پیگیر مسائل و موضوعات مطرح شده است و سعی در استفاده از پیشنهادات و نظرات همه عزیزان در راستای پیشبرد اهداف صنعت و تولید می‌باشد.

  • به‌عنوان رئیس خانه صمت آذربایجان غربی، چه توصیه‌ای به صنعتگران و کارآفرینان این استان دارید؟

البته تلاشگران عرصه صنعت، معدن و تجارت وبطور کلی همه فعالین اقتصادی استان از بهترینهای حوزه صمت کشور می‌باشند که از کمترین امکانات بهترین خروجی‌ها را داشته‌اند ما هم انتظار داریم این عزیزان با تلاشهای مضاعف خود در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت بیش از پیش در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور سهیم باشند.

  • پیام نهایی شما برای جامعه صنعتی استان چیست؟

ما انتظار داریم همه فعالین حوزه صنعت، معدن و تجارت استان ضمن مطالبه حق و حقوق خویش از سازمانهای متولی تلاشهای خود را برای هر چه بهتر نمودن کمی و کیفی محصولات تولیدی خود در استان بکار بگیرند تا انشاالله استان آذربایجان غربی به برکت تلاش این عزیزان در راستای فتح قله‌های پیشرفت و توسعه قدم بردارد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=44001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.