رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت ایران گفت: برند شهری اصفهان اعتماد و اعتبار قابل توجهی را برای استان و کشور به همراه دارد به طوری که ضمانت نامه صنعت گردشگری اصفهان است.
به گزارش بازنيوز به نقل از از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی در حاشیه دیدار با شهردار اصفهان اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است بین اتاق بازرگانی و شهرداری تعامل و ارتباط خوبی برقرار گرديده و در این دوره مدیریت جدید شهری این تعامل تقویت و قوی تر شده است به طوری که هر ماه جلسه ای مشترک میان اتاق بازرگانی و شهرداری اصفهان برگزار می شود.
وی با بیان این که در جلسات بین شهرداری و اتاق بازرگانی مباحث عمران، آبادانی و توسعه شهر و اقتصادی بحث و تبادل و نظر می کنند، اذعان داشت: یکی از طرح هایی که در جلسات بین اتاق بازرگانی و شهرداری بررسی و پیگیری می شود احداث بندر خشک در اصفهان به صورت مشارکتی است اما متاسفانه در مرحله کاغذ بازی است و باید وزارت راه و مسکن مجوز هاي لازم را صادر کنند.
ایشان تاکید کرد: گروهی را در اتاق بازرگانی برای پیگیری و به نتیجه رساندن طرح بندر خشک در اصفهان مشخص و موظف کردیم که تمام مقدمات آن با پیگیری استاندار فراهم شده است.
وی با اشاره به احداث نمایشگاه بین المللی اصفهان که ۶۴ درصد آن سهم شهرداری و ۲۴ درصد آن مربوط به اتاق بازرگانی است، تصریح کرد: این نمایشگاه پیشانی شهر اصفهان محسوب می شود و به طور حتم در رونق اقتصادی شهر اصفهان بسیار تاثیر گذار است که امید است هر چه زودتر به نتیجه برسد.
سهل آبادی مهم ترین موضوع گردشگری را برند شهری اصفهان عنوان و بیان کرد: انتخاب برند شهری با پیگیری های مستمر در سطح استانی و ملی و تشکیل شورایی در این زمینه به زودی رونمایی می شود.
وی اضافه کرد: این برند می تواند نقش مهمی در جذب گردشگران داشته باشد و برای تعیین این برند طی فراخوانی ۶۰ شرکت طرح های خود را در این زمینه ارائه دادند که از سوی هیات داوری ۵ شرکت برگزیده شدند.
رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت ایران با تاکید بر این که برند شهری اصفهان اعتماد و اعتبار قابل توجهی را برای استان و کشور به همراه دارد، ادامه داد: برند شهری اصفهان ضمانت نامه حوزه گردشگری اصفهان است و نقش آفرینی می کند.
وی با بیان این مطلب که در جلسه مشترک بین شهرداری و اتاق بازرگانی مباحث و مسایل زیست محیطی نیز بررسی می شود، عنوان کرد: مقرر شده گروه های خارجی در زمینه محیط زیست و حمل و نقل پیگیری هایی برای رفع مسایل این حوزه داشته باشند که امید است نتایج این پیگیری ها از سوی شهروندان رضایت بخش باشد.
سهل آبادی اضافه کرد: طرح های مشارکتی بین اتاق بازرگانی و شهرداری اولویت بندی و زمانبندی شود و مجری طرح ها نیز مشخص شود.
وی با بیان این که در جلسات بین شهرداری و اتاق بازرگانی مباحث عمران، آبادانی و توسعه شهر و اقتصادی بحث و تبادل و نظر می کنند، اذعان داشت: یکی از طرح هایی که در جلسات بین اتاق بازرگانی و شهرداری بررسی و پیگیری می شود احداث بندر خشک در اصفهان به صورت مشارکتی است اما متاسفانه در مرحله کاغذ بازی است و باید وزارت راه و مسکن مجوز هاي لازم را صادر کنند.
ایشان تاکید کرد: گروهی را در اتاق بازرگانی برای پیگیری و به نتیجه رساندن طرح بندر خشک در اصفهان مشخص و موظف کردیم که تمام مقدمات آن با پیگیری استاندار فراهم شده است.
وی با اشاره به احداث نمایشگاه بین المللی اصفهان که ۶۴ درصد آن سهم شهرداری و ۲۴ درصد آن مربوط به اتاق بازرگانی است، تصریح کرد: این نمایشگاه پیشانی شهر اصفهان محسوب می شود و به طور حتم در رونق اقتصادی شهر اصفهان بسیار تاثیر گذار است که امید است هر چه زودتر به نتیجه برسد.
سهل آبادی مهم ترین موضوع گردشگری را برند شهری اصفهان عنوان و بیان کرد: انتخاب برند شهری با پیگیری های مستمر در سطح استانی و ملی و تشکیل شورایی در این زمینه به زودی رونمایی می شود.
وی اضافه کرد: این برند می تواند نقش مهمی در جذب گردشگران داشته باشد و برای تعیین این برند طی فراخوانی ۶۰ شرکت طرح های خود را در این زمینه ارائه دادند که از سوی هیات داوری ۵ شرکت برگزیده شدند.
رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت ایران با تاکید بر این که برند شهری اصفهان اعتماد و اعتبار قابل توجهی را برای استان و کشور به همراه دارد، ادامه داد: برند شهری اصفهان ضمانت نامه حوزه گردشگری اصفهان است و نقش آفرینی می کند.
وی با بیان این مطلب که در جلسه مشترک بین شهرداری و اتاق بازرگانی مباحث و مسایل زیست محیطی نیز بررسی می شود، عنوان کرد: مقرر شده گروه های خارجی در زمینه محیط زیست و حمل و نقل پیگیری هایی برای رفع مسایل این حوزه داشته باشند که امید است نتایج این پیگیری ها از سوی شهروندان رضایت بخش باشد.
سهل آبادی اضافه کرد: طرح های مشارکتی بین اتاق بازرگانی و شهرداری اولویت بندی و زمانبندی شود و مجری طرح ها نیز مشخص شود.