• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
کل اخبار 7392اخبار امروز : 4
14

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت: مدیریت بر منابع ارزی در شرایط تحریم لازم و ضروری است

  • کد خبر : 28815
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت: مدیریت بر منابع ارزی در شرایط تحریم لازم و ضروری است

مرتضوی با بیان اینکه مدیریت بر منابع ارزی در شرایط تحریم لازم و ضروری است، گفت: در مدیریت این کار باید ملاحظاتی در نظر گرفته شود. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «سید محمد رضا مرتضوی» شب گذشته (شنبه ۱۱ آبان) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره اما و اگرهای واردات کالاها با […]

مرتضوی با بیان اینکه مدیریت بر منابع ارزی در شرایط تحریم لازم و ضروری است، گفت: در مدیریت این کار باید ملاحظاتی در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «سید محمد رضا مرتضوی» شب گذشته (شنبه ۱۱ آبان) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره اما و اگرهای واردات کالاها با بیان اینکه مدیریت بر منابع ارزی در شرایط تحریم لازم و ضروری است، گفت: در شرایط خاص کشور و با محدودیت های پیش آمده، نباید منابع محدود را صرف واردات کنیم اما در مدیریت این کار باید ملاحظاتی در نظر گرفته شود.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در این مدت که ممنوعیت واردات اعمال شده، توفیقاتی کسب شده که نشان دهنده ظرفیت تولید داخل است، گفت: مدیریت بر منابع ارزی کشور از واجبات است. مشکل صنعت خودرو در ممنوعیت واردات نیست، مشکل مدیریت و ساختار صنعت خودرو است.

وی با بیان اینکه در سایر کالاها همچون صنایع غذایی روشنایی و مخابراتی قطعا قابلیت تولید در کشور وجود دارد، گفت: در حال حاضر در کشور چند مسئله اصلی همچون محدودیت منابع ارزی، اشتغال، بهبود منابع مالیاتی وجود دارد.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در این شرایط  باید هوشیارانه تر در مورد منابع ارزی  عمل کرد و یکی از راه های حل این مشکلات در این شرایط خاص توجه به ظرفیت های تولید داخل است

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=28815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.