• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
کل اخبار 7430اخبار امروز : 0
2
بنیان گذار گروه صنعتی آذین خودرو:

 تضعیف پیشران ها منجر به تضعیف دولت و اقتصاد کشور می شود

  • کد خبر : 44156
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
 تضعیف پیشران ها منجر به تضعیف دولت و اقتصاد کشور می شود
رضایی می گوید: دولت تاکنون در حوزه خودرو هیچ هدف خاصی نداشته و به همین دلیل نتوانستیم موفق عمل کنیم. متاسفانه مدیران ما در این حوزه تجربه کافی ندارند.

رضایی می گوید: دولت تاکنون در حوزه خودرو هیچ هدف خاصی نداشته و به همین دلیل نتوانستیم موفق عمل کنیم. متاسفانه مدیران ما در این حوزه تجربه کافی ندارند.
به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد؛رضا رضایی کارآفرین و بنیان گذار گروه صنعتی آذین خودرو در نشست دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران و معاونان این مجمع، یکی از مشکلات کشور را وجود سیستم غلط در مدارس و دانشگاه ها توصیف کرد و گفت: ما باید برای موفقیت پیش از هرچیز نگرش خود را بزرگ درنظر بگیریم. رویا یک شبه پولدار شدن تنها در خواب محقق می شود.

رضا رضایی

 

وی با انتقاد نسبت به عملکرد دولت در حوزه خودرو بیان کرد: دولت تاکنون در حوزه خودرو هیچ هدف خاصی نداشته و به همین دلیل نتوانستیم موفق عمل کنیم. متاسفانه مدیران ما در این حوزه تجربه کافی ندارند.
بنیان گذار گروه صنعتی آذین خودرو با اشاره به عملکرد مجمع کارآفرینان تاکید کرد: من آرزو دارم که مجمع کارآفرینان ایران بتواند در انقلاب اقتصادی کشور تاثیر بسزایی داشته باشد، لذا باید اهداف را بلند تعریف کنیم.
وی با تاکید براین نکته که جنگ برای هیچ کس منفعتی به دنبال ندارد، توضیح داد: اکنون کشور در شرایط خاصی قرار گرفته است و متاسفانه شاخص و شرایط سهولت کسب و کار کشور بسیار نامناسب است.
رضایی با اشاره به وضعیت ناترازی انرژی ادامه داد: مجمع کارآفرینان باید با مهارت و دانش بالا در این زمینه ها با حاکمیت وارد گفتگو شود تا بتواند اصول نگرشی صنعتی در کشور را اصلاح نماید.
این کارآفرین افزود: ما باید بتوانیم با در نظر گرفتن اهداف و تدوین برنامه های اجرایی مناسب وضعیت نا امیدی در کشور را اصلاح کنیم.
بنیان گذار گروه صنعتی آذین خودرو خاطر نشان کرد: مجمع کارآفرینان باید بتواند با مجموعه اقدامات مورد نیاز نسبت به اصلاح قوانین موجود تلاش کند تا فعالان بخش خصوصی بزرگ تر از گذشته شوند.
وی با اشاره به اینکه رفع موانع تولید اصلی ترین وظیفه مجمع محسوب می شود، مطرح کرد: ما باید بتوانیم در حوزه تصدی گری دولت و اقتصاد دولتی به درستی ایفای نقش کنیم تا معضلاتی اینچنینی حل و فصل شود.
رضایی همچنین با انتقاد از عملکرد بانک های کشور گفت: ضعیف شدن پیشران ها در نهایت منجر به تضعیف کشور و درآمد آن می شود.

وی با اشاره به کمبود نیروی کار در حوزه تولید اظهار کرد: متاسفانه به علت اشاعه فرهنگ بی تعهدی حدود یک میلیون نیروی کار از حوزه تولید به حوزه خدماتی کوچ کرده اند.
این کارآفرین با بیان اینکه ما همواره باید عملکرد کشورهای خارجی در حوزه های صنعتی را مورد رصد قرار دهیم، افزود: ما پیشرانان باید بتوانیم در سطوح بین المللی اقدامات اثرگذار انجام دهیم.
در ابتدای این جلسه حمیدرضا غزنوی دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران ضمن ارائه گزارش عملکرد این مجمع به لزوم طراحی چشم انداز پیش روی مجمع تاکید و بیان کرد که مجمع به دنبال برآورده کردن انتظارات کارآفرینان و پیشرانان اقتصادی است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=44156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.