• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
کل اخبار 7372اخبار امروز : 11
1
مدیرکل صمت استان اردبیل اعلام کرد؛

برطرف شدن مشکل ناترازی انرژی در استان اردبیل

  • کد خبر : 43648
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
برطرف شدن مشکل ناترازی انرژی در استان اردبیل
مدیرکل صمت استان اردبیل از برطرف شدن مشکل ناترازی انرژی در این استان خبر داد.

مدیرکل صمت استان اردبیل از برطرف شدن مشکل ناترازی انرژی در این استان خبر داد.مسعود ایرانی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت استان اردبیل، «مسعود ایرانی» مدیرکل صمت استان اردبیل، اظهار کرد: در ماه‌های گذشته برای تولید و توزیع سیمان و کمبودی که در این خصوص حادث شده بود، منبعث از ناترازی انرژی که در کل کشور وجود داشت، تمامی کارخانه‌های سیمان با این مشکل مواجه بودند.

‌وی در ادامه افزود: خداراشکر با پیگیری‌های به‌وجود آمده، مشکل ناترازی انرژی در استان اردبیل برطرف شده و تولید سیمان به وضعیت عادی و ظرفیت اسمی خود بازگشته که با توزیع بهینه سیمان در استان اردبیل مشکل کمبود سیمان در پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازهای شخصی برطرف خواهد شد.

مدیرکل صمت استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ظرفیت کارخانه سیمان اردبیل به میزان ۲۵۰۰ تن در روز طی روزهای آینده مشکل کمبود یا بحث قیمت و توزیع سیمان حل خواهد شد.

وی یادآور شد: معاونت نظارت و بازرسی در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی نظارت دقیق بر سطح بازار، عاملان فروش و توزیع کنندگان سیمان و کارخانه های تولید بتن آماده که پروژه های مختلف را پشتیبانی می‌کنند، دارد.

ایرانی در ادامه تاکید کرد: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند که بحث تولید و توزیع سیمان طی روزهای آینده در سطح استان به حالت عادی باز می‌گردد.

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان اردبیل

وی در ادامه، ضمن تشریح عملکرد طرح نظارتی تابستان، در خصوص اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تصریح کرد: باعنایت به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و شروع سال تحصیلی جدید تقاضا برای خرید لوازم‌التحریر، کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی افزایش می‌یابد.

مدیرکل صمت استان اردبیل افزود: در این راستا بازرسی و نظارت برقیمت، نحوه توزیع و ارائه بموقع کالا و خدمات اولویت‌دار این ایام «طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس» با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی از سوی برخی از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایات و گزارش‌های مردمی از ۱۵ شهریورماه لغایت ۱۵ مهرماه به مدت یک ماه به مرحله اجرا در می‌آید.

وی در ادامه تصریح کرد: انجام گشت مشترک با حضور نمایندگان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان، تعزیرات حکومتی، اتحادیه های صنفی لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار، پوشاک، کیف و کفش در راستای اجرای بهینه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی مذکور در طول اجرای طرح به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

ایرانی خاطرنشان کرد: هفدهمین نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی استان اردبیل از ۲۵ شهریور لغایت ۲ مهرماه سال‌جاری با حضور ۱۰۰ غرفه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ شب در محل نمایشگاه بین‌المللی استان در خدمت شهروندان خواهد بود.

وی یادآور شد: گروه کالایی مورد عرضه در نمایشگاه: اقلام دانش آموزی نظیر لوازم تحریر کیف و کفش لباس پوشاک مواد غذایی و پروتئینی لوازم بهداشتی و شوینده ها و غیره و اقلام اساسی نظیر برنج شکر گوشت مرغ میزان تخفیف نمایشگاهی برای اقلام دانش آموزی و سایر گروه‌های کالایی شرکت کننده در نمایشگاه پاییزه حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد خواهد بود که این تخفیف نسبت به قیمت بازار محاسبه می‌شود.

ایرانی همچنین گفت: بر اساس تدابیر متخذه در خصوص کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مردمی ، شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه گزارش کنند، تا در سریعترین زمان به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=43648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.