• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 7372اخبار امروز : 0
2
در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مطرح شد:

همکاری کارشناسی و تقویت بخش خصوصی 

  • کد خبر : 43739
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
همکاری کارشناسی و تقویت بخش خصوصی 
 اعضای هیئت مدیره این نهاد با دکتر دبیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، دیدار و گفتگو کردند.

اعضای هیئت مدیره این نهاد با دکتر دبیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، دیدار و گفتگو کردند.دیدار با معاون پارلمانی رئیس جمهوری
به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، در این جلسه، موضوعات کلیدی مرتبط با توسعه صنعت، رفع موانع تولید، و تقویت بخش خصوصی به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت.

آرمان خالقی، دبیر خانه صمت ایران، در این باره گفت: «اعضای هیئت مدیره خانه صمت ایران در این نشست بر لزوم همکاری کارشناسی در خصوص قوانین و مقررات حوزه اقتصاد تأکید کردند. ما به بررسی و ارائه پیشنهاداتی پرداختیم که بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در قوانین، زمینه‌های توسعه فعالیت و سهم بخش خصوصی در اقتصاد را فراهم کنیم.»

خالقی در ادامه افزود: «یکی دیگر از موضوعات مهم این جلسه، تقویت ظرفیت‌های قانونی و جایگاه تشکل‌های تخصصی اقتصادی، شامل خانه‌های صنعت، معدن و تجارت بود. توانمندسازی این تشکل‌ها از جمله مواردی بود که در بحث‌های ما برجسته شد و توجه ویژه‌ای به آن داشتیم.»

وی همچنین با اشاره به چالش‌های موجود در مسیر تولید و تجارت گفت: «اعضای هیئت مدیره به بیان مشکلات و ارائه راهکارهایی برای تسهیل فرآیندهای مرتبط با صنعت و معدن پرداختند. تقویت تعاملات میان دولت و بخش خصوصی برای افزایش بهره‌وری و بهبود شرایط کسب‌وکار از جمله مهم‌ترین اولویت‌های ما است.»

در ادامه این جلسه، دکتر دبیری نیز با تأکید بر حمایت دولت از بخش تولید، قول مساعد داد که پیشنهادات ارائه‌شده توسط خانه صمت به طور جدی پیگیری خواهد شد. وی همچنین بر لزوم همکاری پارلمانی برای رفع موانع قانونی پیش روی بخش تولید و صنعت و تقویت تعاملات میان دولت و بخش خصوصی جهت ایجاد بستری مناسب برای توسعه اقتصادی تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=43739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.