• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
کل اخبار 7389اخبار امروز : 0
2

حضور دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور

  • کد خبر : 43975
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
حضور دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور
ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور، با هدف ارتقای سلامت محصولات و خدمات و معرفی برندهای سلامت‌محور، در تاریخ 2 مهرماه 1403 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور، با هدف ارتقای سلامت محصولات و خدمات و معرفی برندهای سلامت‌محور، در تاریخ ۲ مهرماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این این رویداد مدیران، متخصصان و مقامات عالی‌رتبه از صنایع مختلف، تحت حمایت سازمان‌های دولتی و نهادهای مرتبط حضور داشتند.

حضور دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران، در این جشنواره، آرمان خالقی، دبیرکل و عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، یکی از سخنرانان اصلی بود. وی در بخش پانل‌های تخصصی با موضوع «تولیدات و خدمات سلامت‌محور» که به صورت ویژه برای صنایع غذا و دارو برگزار شد، سخنرانی کرد. در این پانل که به دو بخش صنایع غذایی و آشامیدنی و صنایع دارویی و بهداشتی تقسیم شده بود، خالقی با گزارشی جامع، بر اهمیت توسعه و ارتقای محصولات و خدمات سلامت‌محور در صنایع تاکید کرد.

وی در سخنان خود به نقش کلیدی صنایع در تأمین نیازهای بهداشتی و تغذیه‌ای جامعه اشاره نمود و از تولیدکنندگان خواست تا در مسیر ارتقای کیفیت محصولات و توجه به سلامت مصرف‌کنندگان، تلاش بیشتری کنند. خالقی همچنین به همراه دیگر سخنرانان، همچون دکتر محمود آل‌بویه، مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، و دکتر حسینی شیرازی، رئیس مرکز تحقیقات علوم دارویی دانشگاه شهید بهشتی، به ارائه راهکارها و پیشنهادات کاربردی برای بهبود فرآیندهای تولید و خدمات در حوزه سلامت پرداختند.

تقدیر از واحدهای برتر و معرفی شرکت‌های بآرمان خالقیرگزیده

در بخش اختتامیه این جشنواره، بیش از ۱۰۰ مجموعه منتخب از سراسر کشور، حضور خود را برای شرکت در فرآیند ارزیابی صنعت سلامت‌محور اعلام کرده بودند که در نهایت ۳۹ واحد از ۱۸ استان کشور، مجوز حضور در ارزیابی را دریافت کردند. از میان آن‌ها، شرکت‌هایی مانند تک ماکارون، نامی نو و یونیلیور ایران به عنوان شرکت‌های برتر در زمینه تولیدات سلامت‌محور معرفی شدند.

شرکت تک ماکارون توانست تندیس زرین سه ستاره جشنواره را کسب کند و به عنوان برترین شرکت در ۴ محور اصلی ارزیابی شناخته شود. شرکت‌های نامی نو و یونیلیور ایران نیز تندیس زرین دو ستاره دریافت کردند. سایر شرکت‌های برگزیده نیز در بخش‌های مختلف، از جمله صنایع غذایی کورش و سپید ماکیان، تقدیر شدند.

گفتنی است جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور با هدف ایجاد فضایی برای تعامل و تبادل نظر بین فعالان حوزه‌های مختلف صنعت و بهداشت، فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای جدید و ارزیابی عملکرد واحدهای تولیدی و خدماتی کشور در زمینه سلامت فراهم آورد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=43975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.