• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
کل اخبار 7389اخبار امروز : 0
15

بیانیه خانه صنعت،معدن و تجارت ایران به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه

  • کد خبر : 29877
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
بیانیه خانه صنعت،معدن و تجارت ایران به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه

حمد و سپاس بی‌کران خداوند متعال را که با تقدیر و هدایت خود انقلاب عظیم اسلامی به رهبری مردی از آسمان را به بشریت و ملت بزرگ ایران ارزانی داشت. صراط مستقیم الهی را در برابر همگان گشود و آرمان‌های الهی و انسانی همچون ایمان، توکل به خداوند، آزادی، عدالت، مهربانی، خدمت به خلق، پیشرفت […]

حمد و سپاس بی‌کران خداوند متعال را که با تقدیر و هدایت خود انقلاب عظیم اسلامی به رهبری مردی از آسمان را به بشریت و ملت بزرگ ایران ارزانی داشت. صراط مستقیم الهی را در برابر همگان گشود و آرمان‌های الهی و انسانی همچون ایمان، توکل به خداوند، آزادی، عدالت، مهربانی، خدمت به خلق، پیشرفت و تعالی، مبارزه با ظلم ،دفاع از مظلوم و حرکت به سوی جامعه مهدوی را از اهداف بلند این انقلاب قرار داد.
یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه روز شکست مستبدان و مستکبران و نقطه آغاز پیروزی ملت ایران و انتشار موج آزادی‌خواهی و عدالت طلبی د‌ر جهان امروز است. بی‌تردید و براساس وعده تخلف ناپذیر الهی در سایه توحید ، وحدت و تلاش همه آرمان‌های بلند این انقلاب محقق شده و مستضعفان جهان به آرزوهای تاریخی خود خواهند رسید.
۲۲ بهمن ماه هر سال، میعاد مؤمنان ، موحدان و عدالت‌طلبان و یادآور تجدید عهد و آغازی دیگر بر پیگیری و پافشاری بر اهداف بلند انقلاب اسلامی است.
خانه صنعت،معدن و تجارت ایران به نمایندگی از خانواده بزرگ کار و تولید در آستانه چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی ایران بر تبعیت از رهنمود های داهیانه مقام معظم رهبری (دام ظله) تاکید و از حمایت های اثر بخش معظم له نسبت به تولید ملی سپاسگزاری می نماید.
حضور سیل آسا و پر شکوه ملت حماسه ساز ایران اسلامی و خصوصاً خانواده صنعت و معدن کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پس از آن شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیام لبیکی به رهبر فرزانه انقلاب و پاسخی دندان‌شکن به سردمداران کفر جهانی، در مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار و در جهت تقویت صیانت از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.بدون‌شک ۲۲ بهمن سال‌جاری نیز بسان سال‌های گذشته تبلور شور و شعور ملت بزرگ ایران اسلامی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=29877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.