• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 7372اخبار امروز : 0
1

انتصاب حمیدرحمان سالاری به عنوان معاون حقوقی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

  • کد خبر : 43874
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
انتصاب حمیدرحمان سالاری به عنوان معاون حقوقی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران
طی حکمی از سوی سید عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صمت ایران، حمیدرحمان سالاری به عنوان «معاون حقوقی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران» منصوب شد.

طی حکمی از سوی سید عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صمت ایران، حمیدرحمان سالاری به عنوان «معاون حقوقی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران» منصوب شد.حکم حمید رحمان سالاری این حکم در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ صادر شده و به تأیید هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران رسیده است.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، در این حکم، ضمن اشاره به سوابق درخشان سالاری در حوزه‌های مختلف حقوقی و مدیریتی، از تعهد و تخصص ایشان در امور قانونی و حقوقی تقدیر شده است. همچنین بر اهمیت نقش وی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های حقوقی این نهاد تأکید گردیده است. با توجه به اینکه معاونت حقوقی از جایگاه‌های کلیدی و تأثیرگذار در ساختار خانه صنعت، معدن و تجارت ایران محسوب می‌شود، انتظار می‌رود که حضور سالاری در این سمت به ارتقای روند اجرای قوانین و مقررات در بخش صنعت و معدن کشور منجر شود.

در بخشی از این حکم آمده است: «با توجه به حسن شهرت، تعهد و اخلاق حرفه‌ای جناب آقای مهندس سالاری و تجربیات گرانبهای ایشان در حوزه‌های حقوقی و صنعت، این انتصاب با هدف تقویت ساختار حقوقی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و پاسخگویی به مسائل و چالش‌های حقوقی پیش روی صنعت و معدن کشور انجام شده است. امیدواریم با بهره‌گیری از دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی، شاهد پیشبرد اهداف قانونی و حفظ حقوق اعضا و فعالان حوزه صنعت و معدن باشیم.»

گفتنی است، سالاری از چهره‌های شناخته شده در حوزه حقوقی کشور بوده و پیش از این نیز در سمت‌های مدیریتی مختلفی مشغول به فعالیت بوده‌اند. وی با تکیه بر تجربه‌های گسترده خود، در دوره‌های مختلف توانسته است در رفع چالش‌های حقوقی و قانونی در حوزه‌های صنعتی و تجاری نقش بسزایی ایفا نماید.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=43874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.