×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۶ آبان - ۱۳۹۷  
it is true
true
true
ایران کالا به دنبال چیست؟

مدیر «ایران کالا» اهداف و رویکرد این شبکه که به طور رسمی افتتاح شد را به طور خلاصه توضیح داد.

اردشیر زابلی‌زاده در گفت‌وگویی با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره اهداف و رویکردهای شبکه «ایران کالا» و تفاوت آن با شبکه تعطیل شده بازار، اظهار کرد: تفاوت این شبکه با شبکه بازار این است که ما به تولیدکننده و محصول کاری نداریم، بلکه هدف ما نشانه‌ای تجاری است. ما می‌خواهیم برندسازی کنیم و برای جذب مخاطب در ژانرهای مختلف تلویزیونی برنامه‌هایی مانند مسابقه، نمایش، پویانمایی و … تولید خواهیم کرد. در واقع با تولید چنین ژانرهایی سعی می‌کنیم مخاطب خود را جذب و از تولید ملی حمایت کنیم.

او با تاکید بر حمایت از تولید ملی، صنایع کوچک و متوسط در شبکه ایران کالا اظهار کرد: ما هدف درآمدزایی نداریم بلکه هدف ما حمایت از تولید ملی، صنایع کوچک و متوسط است. این صنایع در حال حاضر درآمد چندانی ندارند که بخواهیم از طریق آن‌ها برای خود درآمدی ایجاد کنیم و قصد ما حمایت از آن‌هاست.

مدیر شبکه ایران کالا در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا راه‌اندازی شبکه ایران کالا به معنای تمرکز آگهی‌های بازرگانی در یک شبکه و کاهش این تبلیغات در دیگر شبکه‌های تلویزیونی است؟ توضیح داد: آگهی‌های بازرگانی در حوزه‌ی اداره کل بازرگانی هستند و از شبکه ایران کالا متفاوت است.

مراسم افتتاح رسمی شبکه «ایران کالا» که حدود یک سال از پخش آزمایشی آن می‌گذشت، ۱۲ اسفند ماه با حضور جمعی از سیاسیون، اهالی فرهنگ و هنر و ورزش در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

true
برچسب ها :
true
true
true
  1. آموزشگاه PTE

    از بابت اینکه مقالات آموزشی خیلی خوب و با کیفیت تولید می کنید از شما سپاسگزاریم.

  2. قیمت ظرفشویی بوش

    خیلی ممنونم بابت انتشار این مقاله خوب و مفیدی که در وبسایت قرار دادید .. به امید موفقیتهای روز افزون

  3. رزرو هتل

    سلام عرض ارادت
    من از وجود این سایت بینهایت متشکرم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true