• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
کل اخبار 7389اخبار امروز : 0
16

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری: رشد اقتصادی با اتکا به تولید داخل امکان پذیر است

  • کد خبر : 29938
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری: رشد اقتصادی با اتکا به تولید داخل امکان پذیر است

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در همایش تولید ملی-افتخار ملی تصریح کرد: رشد اقتصادی کشور در دل تحریم ها و فشار‌های دشمنان ثابت می‌کند که ما توان اتکا به تولید داخلی را داریم و این دستاورد بزرگ، حاصل یک تلاش جمعی است. او […]

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در همایش تولید ملی-افتخار ملی تصریح کرد: رشد اقتصادی کشور در دل تحریم ها و فشار‌های دشمنان ثابت می‌کند که ما توان اتکا به تولید داخلی را داریم و این دستاورد بزرگ، حاصل یک تلاش جمعی است.

او ادامه داد: تقاضا‌های به هم پیوسته‌ای در صنعت کشور وجود دارد و هر واحد صنعتی که توان تأمین این نیاز‌ها را داشته باشد باید وارد کار شده و به رشد کشور کمک کند.

آقامحمدی با اشاره با گله‌های تولیدکنندگان از شرایط موجود در دیدار با مقام معظم رهبری  تصریح کرد: برای بهبود شرایط، اقدام انجام شده بین ایمیدرو و بانک مرکزی دستاورد‌های بسیار مناسبی به همراه داشت. امروز سازمان ایمیدرو به عنوان نماینده مستقیم بانک مرکزی تهاتر و مبادلات تجاری را پیگیری می‌کند.

او بیان کرد: بسیاری از امکانات و سرمایه‌های ما معطل است و ما تا ۱۰ سال می‌توانیم در تحریم کامل، رشد اقتصادی بالا داشته باشیم؛ زنجیره تولید کنندگان باید دست در دست هم داده و با هم همراه باشند.

محمدی با اشاره  به ۳۵ زنجیره موجود در وزارت صمت گفت: از این پس رویکردی مبنی بر اعلام تعداد شرکت‌های دانش بنیان وجود نخواهد داشت و هر واحد تولیدی توان تامین نیاز داخلی داشته باشد باید وارد عمل شده و در حد توان و وسع خود مشارکت کنند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=29938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.